09 February 2011

:: malaysia menangg...!!!! ::

malam nih xtviti aku 3 in 1. .mcm nescafe plak an.. ulangkaji + tgok bola + testing sound. . haha
faham2x jer la klu pompuan tgok bola. .hihi. . especially time player num 7 aka AIDIL ZAFUAN tuh kuar. .adeeess. . maunya t'kuar baby tekak aku tadi. . hihi. . emm. . ckup sbagai pendahuluannyaa. . hihi
JUTAAN SYABAS DAN TAHNIAH aku nk ucapkn wat player team Msia. .korang main mmang superb gilleerrrrrrrrrrr r tdi. . hehe. . well done bro. . ~!! untuk Aidil. .welcome back to game. . hope pas nih terus sukses dngan penuh cemerlang keyh. . !! gud luck 4 dis saturday..!! 
sengaja ltak pic berbaju oren. .hihi. .

see. .aidil tersenyum pas aku bg wish tuh. .haha. .perasan tol laa. . hihi. .xpe b'perasan itu kn free. . hihi. .
sebut psal saturday td... teruss aku teringat yg ada game kt stad Likas KK. . Sabah vs Kedah. . arituh pas jak dpat jadual liga super. .b'iya2x nya aku susun jadual nak g tgok. .alih2x xdpat g. .ahad dia ada klas pagi. .huiihh. . kacciiwaa nyaaa..!!! frust tul. . lagi2x bla ckap game malam. . kompom2x la aku x dpat g. . klu ptang cm yg depa kata awal2x tuh ada harapan lg kot nk dtg tgok. . huiiihh. . xda jodoh nk tgok Inchik Sepet n da geng main la nihh. . huhu. .nway gud luck for both team k. . 


p/s. . ada gak aku nih d buang negeri. .bkannya g stad nk skong team sndiri g sokong team lwan plakk. . alaa. .jngan la...kitakan 1 malaysia. .tp klu korg nk buang jgak. .buang g negeri smbilan bole x. .haha. .siap request lagi tuh. . 

1 comment:

  1. lpa plak nk gtw result. .
    Msia vs Hong Kong Msia mnang 2-0.
    Gol by Safiq Rahim (min 40) n Amirulhadi (min 90).

    ReplyDelete